ЯК НАЛАШТУВАТИ ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ В ПРОГРАМІ M.E.DOC
Для отримання вхідної кореспонденції в M.E.Doc можна використовувати поштові скриньки UKR.NET та GMAIL.COM.
Важливо! Не рекомендується користуватися особистою або робочою поштою для отримання кореспонденції з програми M.E.Doc, а завести окрему пошту виключно для програми.
Створення та налаштування поштової скриньки ukr.net
- На сайті https://accounts.ukr.net/login зареєструйте нову поштову скриньку.
- В налаштуваннях пошти дозвольте IMAP та/або POP-з’єднання
- В пункті «Керування IMAP-доступом» перейдіть в самий низ і увімкніть «Доступ для зовнішніх програм».
💬 У вікні з’являється пароль, який необхідно використовувати в налаштуваннях пошти в програмі MEDoc.
- Перейдіть Адміністрування (1) – Параметри системи (2) – Електронна пошта (3).
- В полі «Адреса» (4) введіть створену раніше назву електронної скриньки, в полях «Паролі» (5-6) введіть скопійований IMAP-пароль (з інструкції вище).
*Обов’язково перевірте з’єднання та збережіть зміни.
Створення та налаштування поштової скриньки gmail.com
- Через «Створити обліковий запис» заповніть анкету та створіть електронну скриньку.
- В створеному обліковому записі в «Переглянути всі налаштування» Пересилання та РОР/ІМАР Доступ – переконайтесь, що налаштування увімкнене.
- В програмі M.E.Doc перейдіть Адміністрування (1) – Параметри системи (2) – Електронна пошта (3).
- В полі “Адреса” введіть назву створеної електронної скриньки (4).
- Поставте позначку в полі «OAuth2» (5) та перевірте з’єднання (6).
- Програма перенаправить вас в браузер і електронна скринька автоматично налаштується в параметрах системи
*Обов’язково збережіть налаштування (7).