м.Чернівці

просп. Незалежності 96,
офіс 502

M.E.Doc

M.E.Doc (Звітність, Облік ПДВ)

Дане комплексне рішення розширює ваші можливості роботи

Модуль M.E.Doc допоможе спростити вам проходження всіх етапів роботи зі звітними документами: від створення звіту до реєстрації його в контролюючому органі. ви зможете легко отрмати всі квитанції та завжди дбати про своєчасну звітність.

1. Робота з податковими накладними (ПН та РК)
– Створення
– Реєстрація в ЄРПН
– Обмін з контрагентами

2. Доступ до всіх актуальних бланків для звітності (налаштувуйте список, враховуючи потреби підприємства та створення власних шаблонів)

3. Надійне шифрування даних при відправці за допомогою вашого електронно-цифрового підпису

7

Модуль “Облік акцизного податку”

“Функціональне рішення для виробників та реалізаторів підакцизних товарів.

Можливості:

  1. Створення акцизних документів (АН/РК) в автоматизованому режимі.
  2. Формування запитів та отримання інформацію про стан документів.
  3. Звірка документів з Єдиним реєстром адміністрування накладних (ЄРАН).
  4. Реєстрація документів у ЄРАН.
  5. Створення заявок на поповнення (коригування) об’єму палива/спирту.
  6. Обмін акцизними документами з контрагентами.
  7. Створення та реєстрація та друк ТТН для спирту та алкогольних напоїв.

Модуль допоможе спростити та атоматизувати процеси адміністрування та контролю, логістики та управління запасами, а також реалізації товарів, що підпадають під сплату акцизного податку!

7

М.Е.Dос Інтеграція

Модуль М.Е.Dос Інтеграція – коректна та швидка передача даних з усіма відомими обліковими системами.
!іконки облікових систем!

Інтеграція забезпечить вам:

  1. Передачу первинних документів.
  2. Роботу з усіма бухгалтерськими системами.
  3. Спрощення процесу переносу регламентованої звітності.
  4. Швидкий імпорт податкових накладних (передача групами).
  5. Експорт будь-яких даних із облікової системи в M.E.Doc.

Це рішення відчутно спростить щоденну роботу бухгалтера!

7

M.E.Doc Бізнес

Рішення M.E.Doc Бізнес полегшить процес електронного документообігу для вашого підприємства.

Переваги модулю:

  1. Універсальний: підійде як для середнього так і великого бізнесу.
  2. Автоматизовані процеси: створення, редагування, відправлення та отримання електронних документів.
  3. Інтеграція з КЕП: відправка підписаних документів забезпечує їх юридичну значимість.
  4. Багатозадачність: ефективна робота з декількома документами одночасно без втрати продуктивності.
  5. Безпека даних: автоматична архівація та створення резервних копій захистить ваші інформації.
  6. Гнучкість: передача документів на підпис контрагентам, які не використовують Медок або інші системи ЕДО.
  7. Легкість інтеграції: сумісність з більшістю облікових програм спрощує процес інтеграції.
  8. Зручність каталогів: значно спрощує пошук документів.
  9. Економія часу: обмін документами між партнерами за лічені хвилини.

Медок Бізнес забезпечить плавну інтеграцію в автоматизований та зручний процес управління документами в сучасному бізнес-середовищі!

 

7

Питання-відповіді

7

СОТА

Чому обирають “СОТА”?

СОТА ЦЕ:

  1. Документообіг без паперу з будь-якої точки світу!
  2. Простий та зрозумілий інтерфейс!
  3. Актуальні форми для звітності відповідно до законодавста!
  4. Автоматичне формування звітів на основі наявних документів!
  5. Захищена передача даних завдяки шифруванню електронно-цифровим підписом!
  6. Фіскалізація чеків онлайн завдяки модулю “Сота каса”
  7. Можливість підібрати потрібний саме вашому підприємству фукціонал

Можливості веб-сервісу оптимізують роботу підприємства будь-якого розміру! Зробіть свій бізнес мобільним та сучасним завдяки разом із “СОТА”