M.E.Doc
M.E.Doc (Звітність, Облік ПДВ)
Модуль M.E.Doc допоможе спростити вам проходження всіх етапів роботи зі звітними документами: від створення звіту до реєстрації його в контролюючому органі. ви зможете легко отрмати всі квитанції та завжди дбати про своєчасну звітність.
1. Робота з податковими накладними (ПН та РК)
– Створення
– Реєстрація в ЄРПН
– Обмін з контрагентами
2. Доступ до всіх актуальних бланків для звітності (налаштувуйте список, враховуючи потреби підприємства та створення власних шаблонів)
3. Надійне шифрування даних при відправці за допомогою вашого електронно-цифрового підпису
Модуль “Облік акцизного податку”
Можливості:
- Створення акцизних документів (АН/РК) в автоматизованому режимі.
- Формування запитів та отримання інформацію про стан документів.
- Звірка документів з Єдиним реєстром адміністрування накладних (ЄРАН).
- Реєстрація документів у ЄРАН.
- Створення заявок на поповнення (коригування) об’єму палива/спирту.
- Обмін акцизними документами з контрагентами.
- Створення та реєстрація та друк ТТН для спирту та алкогольних напоїв.
Модуль допоможе спростити та атоматизувати процеси адміністрування та контролю, логістики та управління запасами, а також реалізації товарів, що підпадають під сплату акцизного податку!
М.Е.Dос Інтеграція
!іконки облікових систем!
Інтеграція забезпечить вам:
- Передачу первинних документів.
- Роботу з усіма бухгалтерськими системами.
- Спрощення процесу переносу регламентованої звітності.
- Швидкий імпорт податкових накладних (передача групами).
- Експорт будь-яких даних із облікової системи в M.E.Doc.
Це рішення відчутно спростить щоденну роботу бухгалтера!
M.E.Doc Бізнес
Переваги модулю:
- Універсальний: підійде як для середнього так і великого бізнесу.
- Автоматизовані процеси: створення, редагування, відправлення та отримання електронних документів.
- Інтеграція з КЕП: відправка підписаних документів забезпечує їх юридичну значимість.
- Багатозадачність: ефективна робота з декількома документами одночасно без втрати продуктивності.
- Безпека даних: автоматична архівація та створення резервних копій захистить ваші інформації.
- Гнучкість: передача документів на підпис контрагентам, які не використовують Медок або інші системи ЕДО.
- Легкість інтеграції: сумісність з більшістю облікових програм спрощує процес інтеграції.
- Зручність каталогів: значно спрощує пошук документів.
- Економія часу: обмін документами між партнерами за лічені хвилини.
Медок Бізнес забезпечить плавну інтеграцію в автоматизований та зручний процес управління документами в сучасному бізнес-середовищі!
СОТА
Чому обирають “СОТА”?
СОТА ЦЕ:
- Документообіг без паперу з будь-якої точки світу!
- Простий та зрозумілий інтерфейс!
- Актуальні форми для звітності відповідно до законодавста!
- Автоматичне формування звітів на основі наявних документів!
- Захищена передача даних завдяки шифруванню електронно-цифровим підписом!
Можливості веб-сервісу оптимізують роботу підприємства будь-якого розміру! Зробіть свій бізнес мобільним та сучасним завдяки разом із “СОТА”