Декілька корисних лайфхаків для створення та подачі звітності за допомогою M.E.Doc
Щоб знайти та створити звіт у програмі M.E.Doc:
- В розділі Звітність відкриваємо “Реєстр звітів” (1).
- Натискаємо “Створити звіт” (2).
- Обираємо період (3) та контролюючий орган в каталозі (4).
- Через “Пошук” (5) вводимо назву звіту та натискаємо “Знайти” (6).
Важливо! Ви можете відфільтрувати список та знайти звіт за потрібними параметрами, натиснувши “Встановити фільтр”
- Відкриється нове вікно для заповнення обраного звіту (1)
- Для коректного заповнення звіту – оновіть дані:
F5 (Оновити поля) – заповнення системних полів звіту відомостями з картки підприємства (2).
F6 (Перерахувати документ) виконання арифметичних розрахунків, якщо такі є в звіті (3).
F4 (Перевірити документ) перевірка звіту на помилки та контрольно-аналітичні показники, встановлені контролюючим органом (4).
- Після заповнення та перевірки зберігаємо документ (5).
- Через “Наступні дії” – “Передати на підпис” за допомогою КЕП підпишіть документ. Для зручності поставте відмітку на “збереженні пароля протягом сеансу*.
- Через “Наступні дії” або кнопку “Відправити” на панелі інструментів надішліть документ до контролюючого органу.
- Після “шифрування” документа за допомогою КЕП програма повідомить нас про успішну його відправку.
- Щоб перевірити надходження квитанції про прийняття документа потрібно прийняти вхідну кореспонденцію – (F9) .