Україна — цифровізована держава, для якої вже давно є звичними електронні документи в «Дії», чи банківські сервіси, які дозволяють миттєво здійснювати перекази коштів, а також електронний документообіг.
Саме тому наша країна також готова і до реалізації проєкту е-ТТН, який повністю задовольнить логістичну сферу та дозволить бізнесу працювати легше, оперативніше та якісніше, попри всі труднощі, які виникають фактично щодня. Впровадження електронних ТТН в Україні триває ще з 2019 року, а обов’язкове введення електронної товарно-транспортної накладної для українського бізнесу прогнозується після закінчення дії воєнного стану.
Однак вже зараз система е-ТТН проходить тестування, а українські компанії долучаються до створення зручних і функціональних онлайн-сервісів для роботи з електронними накладними. Так, компанія Linkos Group вже створила веб сервіси для роботи з е-ТТН, а бізнес має змогу ними скористатись вже сьогодні.
Мета проєкту е-ТТН
Основна ціль проєкту е-ТТН — забезпечення можливості реєстрації актуального стану e-ТТН незалежно від ролі (відправник, перевізник, отримувач) у центральній базі даних (далі — ЦБД) регулятора, а завданням е-ТТН є поступова повна заміна її паперової форми. Це дозволить істотно спростити і пришвидшити логістичні процеси, а також надати єдиний метод контролю наявності таких документів зацікавленим сторонам у Міністерстві інфраструктури, ДСБТ та інших державних органах.
Перехід на електронну форму ТТН сприяє:
- підвищенню якості та прозорості процесів перевезень;
- істотному спрощенню та прискоренню взаємодії між вантажовідправником, перевізником і вантажоодержувачем;
- усуненню корупційних зловживань;
- покращенню умов ведення бізнесу;
- розвитку галузі перевезень, де всі операції стають доступними учасникам у режимі реального часу.
Що очікується від впровадженням е-ТТН?
- пришвидшення обміну інформацією між учасниками процесу перевезення;
- ліквідація «зайвих» паперових форм;
- стандартизація та уніфікація форматів електронних документів е-ТТН;
- повноцінний автоматичний обмін даними в електронному вигляді між інформаційними системами державних установ;
- унеможливлення підробки та/або зміни інформації.
Що пропонує Linkos Group для бізнесу вже зараз?
Linkos Group — провідний національний розробник у галузі цифровізації електронного документообігу, а тому компанія з перших днів долучилася до реалізації проєкту як провайдер ЕДО.
У лінійці Linkos-продуктів вже створено програми на базі вебсервісу СОТА, що можуть забезпечувати всі необхідні бізнес-процеси для перевезень: «СОТА Е-ТТН», «СОТА АРІ Е-ТТН», СОТА Driver.
Переваги використання рішень для е-ТТН від СОТА:
- Економія часу та коштів: е-ТТН дозволяють значно скоротити час на оформлення та обробку документів, а також зменшити витрати на папір, друк та кур’єрську доставку.
- Зручність та простота використання: інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, що робить роботу з е-ТТН максимально зручною та простою.
- Надійність та безпека: вебсервіс забезпечує юридичну значущість електронних документів та їх захист від несанкціонованого доступу.
Детальніше про рішення від СОТА
«СОТА Е-ТТН» — самостійне хмарне рішення, яке дозволяє мати доступ до е-ТТН усім учасникам перевезення. Рішення забезпечує можливість створення е-ТТН, ведення реєстру е-ТТН, можливість накладання КЕП, отримання актуального статусу е-ТТН, відправки е-ТТН для будь-якого учасника перевезення. І оскільки «СОТА Е-ТТН» є хмарним рішенням, доступ до нього можна отримати з будь-якого пристрою.
«СОТА Driver» – мобільне рішення для водія, яке дозволяє перевізнику підписувати е-ТТН на своєму смартфоні. Воно передбачає максимально простий, зручний та інтуїтивно зрозумілий функціонал для водія чи експедитора, що дозволяє йому переглядати та накладати е-підпис саме на свою е-ТТН.
«СОТА АРІ Е-ТТН» – інструмент, який комплексно задовольняє потреби логістики в створенні підписанні, отриманні та відправці е-ТТН, ведення реєстру е-тНН безпосередньо у своїй обліковій системі. Набір інструментів АРІ інтегруються у наявну облікову систему організації для доступу до провайдера ПТАХ, що дозволяє логістичній компанії реалізувати електронний документообіг ТТН у звичному для себе інтерфейсі облікової системи.
Вже зараз кожен охочий може випробувати рішення для е-ТТН від СОТА в роботі, скориставшись повноцінним робочим кабінетом для е-ТТН. Важливо — користування сервісом зараз цілком безоплатне, а обмін е-ТТН відбуватиметься на тестовій ЦБД Е-ТТН, що надав регулятор.
Тому, радимо вже зараз долучатися до проєкту та цілком безоплатно випробувати у роботі готові повноцінні рішення для е-ТТН від СОТА, а також підготуватись заздалегідь до майбутніх змін у законодавстві.
Щоб дізнатися більше корисної інформації щодо впровадження е-ТТН, читайте наші попередні матеріали:
Запрошуємо скористатися перевагами рішень від СОТА та переконатись у їхній зручності та надійності для вашого бізнесу.