м.Чернівці

просп. Незалежності 96,
офіс 502

Е-ТТН в Україні: бізнес може підготуватись до впровадження е-ТТН вже зараз.

Україна — цифровізована держава, для якої вже давно є звичними електронні документи в «Дії», чи банківські сервіси, які дозволяють миттєво здійснювати перекази коштів, а також електронний документообіг.

Саме тому наша країна також готова і до реалізації проєкту е-ТТН, який повністю задовольнить логістичну сферу та дозволить бізнесу працювати легше, оперативніше та якісніше, попри всі труднощі, які виникають фактично щодня. Впровадження електронних ТТН в Україні триває ще з 2019 року, а обов’язкове введення електронної товарно-транспортної накладної для українського бізнесу прогнозується після закінчення дії воєнного стану.

Однак вже зараз система е-ТТН проходить тестування, а українські компанії долучаються до створення зручних і функціональних онлайн-сервісів для роботи з електронними накладними. Так, компанія Linkos Group вже створила веб сервіси для роботи з е-ТТН, а бізнес має змогу ними скористатись вже сьогодні.

Мета проєкту е-ТТН

Основна ціль проєкту е-ТТН — забезпечення можливості реєстрації актуального стану e-ТТН незалежно від ролі (відправник, перевізник, отримувач) у центральній базі даних (далі — ЦБД) регулятора, а завданням е-ТТН є поступова повна заміна її паперової форми. Це дозволить істотно спростити і пришвидшити логістичні процеси, а також надати єдиний метод контролю наявності таких документів зацікавленим сторонам у Міністерстві інфраструктури, ДСБТ та інших державних органах.

Перехід на електронну форму ТТН сприяє:

  • підвищенню якості та прозорості процесів перевезень;
  • істотному спрощенню та прискоренню взаємодії між вантажовідправником, перевізником і вантажоодержувачем;
  • усуненню корупційних зловживань;
  • покращенню умов ведення бізнесу;
  • розвитку галузі перевезень, де всі операції стають доступними учасникам у режимі реального часу.

Що очікується від впровадженням е-ТТН? 

  • пришвидшення обміну інформацією між учасниками процесу перевезення;
  • ліквідація «зайвих» паперових форм;
  • стандартизація та уніфікація форматів електронних документів е-ТТН;
  • повноцінний автоматичний обмін даними в електронному вигляді між інформаційними системами державних установ;
  • унеможливлення підробки та/або зміни інформації.

Що пропонує Linkos Group для бізнесу вже зараз?

Linkos Group — провідний національний розробник у галузі цифровізації електронного документообігу, а тому компанія з перших днів долучилася до реалізації проєкту як провайдер ЕДО.

У лінійці Linkos-продуктів вже створено програми на базі вебсервісу СОТА, що можуть забезпечувати всі необхідні бізнес-процеси для перевезень: «СОТА Е-ТТН», «СОТА АРІ Е-ТТН», СОТА Driver.

Переваги використання рішень для е-ТТН від СОТА:

  • Економія часу та коштів: е-ТТН дозволяють значно скоротити час на оформлення та обробку документів, а також зменшити витрати на папір, друк та кур’єрську доставку.
  • Зручність та простота використання: інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, що робить роботу з е-ТТН максимально зручною та простою.
  • Надійність та безпека: вебсервіс забезпечує юридичну значущість електронних документів та їх захист від несанкціонованого доступу.

Детальніше про рішення від СОТА

 

 

«СОТА Е-ТТН» — самостійне хмарне рішення, яке дозволяє мати доступ до е-ТТН усім учасникам перевезення. Рішення забезпечує можливість створення е-ТТН, ведення реєстру е-ТТН, можливість накладання КЕП, отримання актуального статусу е-ТТН, відправки е-ТТН для будь-якого учасника перевезення. І оскільки «СОТА Е-ТТН» є хмарним рішенням, доступ до нього можна отримати з будь-якого пристрою.

«СОТА Driver» – мобільне рішення для водія, яке дозволяє перевізнику підписувати е-ТТН на своєму смартфоні. Воно передбачає максимально простий, зручний та інтуїтивно зрозумілий функціонал для водія чи експедитора, що дозволяє йому переглядати та накладати е-підпис саме на свою е-ТТН.

«СОТА АРІ Е-ТТН» – інструмент, який комплексно задовольняє потреби логістики в створенні підписанні, отриманні та відправці е-ТТН, ведення реєстру е-тНН безпосередньо у своїй обліковій системі. Набір інструментів АРІ інтегруються у наявну облікову систему організації для доступу до провайдера ПТАХ, що дозволяє логістичній компанії реалізувати електронний документообіг ТТН у звичному для себе інтерфейсі облікової системи.

Вже зараз кожен охочий може випробувати рішення для е-ТТН від СОТА в роботі, скориставшись повноцінним робочим кабінетом для е-ТТН. Важливо — користування сервісом зараз цілком безоплатне, а обмін е-ТТН відбуватиметься на тестовій ЦБД Е-ТТН, що надав регулятор.

Тому, радимо вже зараз долучатися до проєкту та цілком безоплатно випробувати у роботі готові повноцінні рішення для е-ТТН від СОТА, а також підготуватись заздалегідь до майбутніх змін у законодавстві.

Щоб дізнатися більше корисної інформації щодо впровадження е-ТТН, читайте наші попередні матеріали:

Запрошуємо скористатися перевагами рішень від СОТА та переконатись у їхній зручності та надійності для вашого бізнесу.