м.Чернівці

просп. Незалежності 96,
офіс 502

10 фактів про ЕДО в M.E.Doc, які ви маєте знати

Модуль “Електронний документообіг” програми M.E.Doc — це надійне рішення для обміну електронними документами 📄💻, яке допомагає українським підприємствам автоматизувати бізнес-процеси вже понад 10 років 🎉.

M.E.Doc забезпечує користувачів всіма необхідними інструментами 🛠️ для організації електронного документообігу, що робить її класикою серед сучасних цифрових рішень 💼, адже нею користуються більшість підприємств по всій Україні 🇺🇦. Функціонал програми M.E.Doc покриває потреби будь-якого бізнесу 📊 в організації електронного документообігу.

З нагоди 10-ї річниці 🥳 ми підготували 10 цікавих фактів про ЕДО в M.E.Doc:

📥 Безкоштовні вхідні документи
Кожен контрагент, який використовує M.E.Doc, може безкоштовно отримувати вхідні документи.

👥 1 мільйон користувачів
Загальна кількість користувачів електронного документообігу з використанням програми M.E.Doc складає понад 1 млн. Вдячні, що залишаєтеся з нами та перейшли на бік електронного документообігу! 🌐

📑 1500+ шаблонів документів
M.E.Doc пропонує більше ніж 1500 готових шаблонів для різних типів документів і надає можливість створювати власні.

📦 Архівування документів
У M.E.Doc є можливість архівування електронних документів для тривалого зберігання.

🔄 Розширені можливості обміну документами
Окрім первинних бухгалтерських документів у M.E.Doc можна обмінюватися договорами, актами та навіть фото 🖼️.

📩 Відправка документів на підпис за посиланням
Зручна функція, яка дозволяє відправляти документи контрагентам, які не мають програми M.E.Doc, на підписання за посиланням.

📡 Платформа ПТАХ для обміну документами
Обмін документами здійснюється через платформу ПТАХ, до якої приєднані й інші програми та клієнти. Це рішення забезпечує стандартизацію, підписання і доставку документів до будь-якої інтегрованої системи.

🔗 Інтеграція з обліковими системами та CRM
Легка інтеграція з будь-якою обліковою системою або CRM, що дозволяє масово завантажувати будь-які документи, відстежувати їх статус та вивантажувати їх.

🛡️ Зручність під час податкових перевірок
M.E.Doc полегшує процес проходження податкових перевірок, дозволяючи створити обліковий запис для інспектора з доступом лише до необхідних документів.

📲 Експрес-сповіщення
M.E.Doc надсилає вам експрес-сповіщення про отримання документів.

Залишайтеся з нами та користуйтеся програмою M.E.Doc із задоволенням! 😊 Із кожним роком функціонал та переваги M.E.Doc лише зростатимуть 📈. Впроваджуйте електронний документообіг на вашому підприємстві вже сьогодні із програмою M.E.Doc та заощаджуйте свій час, кошти й бережіть довкілля 🌍💚.